HTML

Mindenüttjó - Kisvárosi fiatalok a nagyvilágban

Elindulunk. Szétfröccsenünk Európában. Ez az év erről szól: Új környezet, új élmények, új ismerősök. Pécsi barátok nekivágnak Európa különböző országainak. Ez a blog nem csak nekik szól, nem csak virtuális találkozási pont, hanem rendszeres helyzetjelentés is az otthonmaradóknak.

Friss topikok

  • aaaaaa_ron: Ezt jó volt olvasni, sokmindent eszembe juttattatok! ;) Szerintem elég jó kis lista lett, ami még ... (2009.12.13. 01:09) a mi top 8- es 10-unk
  • aaaaaa_ron: Váá, én megpróbáltam eldugni, de velem meg kidobatták a kontaktlencsefolyadékomat, ami még félig v... (2009.11.02. 10:37) skocia i love you

Linkblog

.

2009.10.24. 22:30 tekozloangyal

2 napja teljesen tonkrement a gepen, ugyhogy kenytelen voltam venni egy ujat. amihez kolcson kellett kernem fonokasszonytol, de most legalabb van mirol potyognom...:) a heten amugy nem tudom mi tortent velem, valami borzaszto kisugarzasom lehetett a targyakra, mert a telefonomat beleejtettem a wc-be, aztan 2 napra ra tonkrement e gepem...ugyhogy tegnap elott este se gepem nem volt, se telefnonom...de tegnap minden helyrejott lett telefonom es gepem is:)

igertem, hogy irok a bulirol meg a ernanal tett latogatasomrol. hat nesztek: szoval a kicsinek szombaton volt a szulinapi partyja... 2 ora 20 gyerekkel, ugy, hogy tkp. dolgoztam. teritettem, szemetetszedtem, lufitfujtam, szaladgaltam wcre a kicsikkel stb. nem volt rossz, csak iszonyatosan ki tudja az embert egy ilyen meriteni. hangos volt, meleg, es farszto.

masnap ernat mentem meglatogatni a vilagvegen. tobb, mint masfel ora kijutni... leginkabb az tett keresztbe, hogy rengeteg metro le van zarva es nagyon bonyolultan tudtam csak kimenni. na meg amugy is borzasztoan kint lakik...
annyira orultem, hogy talalkoztunk!!!:) erdekes volt az egesz. mar o sem az a lany, aki 16 evesen volt, meg persze en is rengeteget valtoztam. hogy oszinte legyek nem irigylem... a vilag vegen, lepukkant kornyeken, lepukkant emberek kozt, egy szobaban elni a mindennapokat.... hat nem lehet egyszeru. de nagyon jo volt vgre valakivel beszelgetni, akivel vannak kozos elmenyek, sok kozos emlekkel, rengeteget nosztalgiaztunk, nagyon jo volt:) mar varom, hogy mikor tud elszabadulni, hogy meglatogasson engem:)

jovo heten megyunk skociaba, eliebe, egy tengerparti kis faluba 5 napra. a szulok pihenni, en meg megorulni. de intenziven koncentralok arra, hogy jo lesz es akkor hatha:) aztan vissza londonba, es lassan megyek is meglatogatni dorcit!:))) aztan meg kevesebb, mint egy honap es haza... jujj, de szalad az ido basszus...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenuttjo.blog.hu/api/trackback/id/tr331472825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása